Monday, December 13, 2010

:'( Al-Fatihah

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuhh .
Sblom saya memulakan cerita saya hari ini ,saya meminta agar para pembaca yg beragama Islam ,diminta membaca Al-Fatihah .bismillahhirahmanirahim~ kta mulakan dgn basmalah terlebih dahulu okeyh .mula2 seperti biasa pagi2 aku dh online .then ,aku layan lah notifications aku yang penoh tu .tpi aku time tu rasa macam tak sedap hati jerrr ,smenjak-menjak bbrapa hari yang lepas ,aku asyik gelisah nak mampus jerr ,p tak lah mampus betul-betul *bulak lu jk ceta ouh -.- then ,aku pun heran jugak a'sal aku macam sedih jerrr .smlm pun aku sudah text dgn 'boy' aku ,takde pa2 pun masalah but aku still gelisah tak tentu pasal :/ online punya online ,aku pun chat dengan sys ku yang tersayang --->Sys Nabieyla .die cerita die punya masalah ,then kami chat-chat .then ,die cakap yg areesha dh ninggal .jantong ku mula berdegup dengan kencang serta air mata ku menitis-nitis jatuh ke bawah bumi :'( first-first aku memang tidak percaya .then aku tanya lah dgn sys nabieyla dgn cepat aku ngabas page Sys Sha after that baca punya baca aku terkejut lah sangat-sangat lepas terjumpa post dari Sha's family .die ada penyakit ,(tutor otak) lantas aku menangis teresak-esak .knpe lah aku baru tahu ? y ?? y ? huhuhuhu :'( . sys eyqa cakap die okeyh jerr lepas operate tpi lepas tuhh :'( huhuhuhu .dengan hati ku penuh dengan perasaan hiba ,pilu ,sedih ,hancur ,caer ,bisak and whutsoever .aku terus mengugurkan titis demi setitis air mata T________________________T ,btw .later korang tengok k pa yg family sha post .aku memang terkejut teramatlah sangat sangat .aku tidak sangka sangat-sangat .aku kesian tengok sys sha :'( plus lamak dh aku tak wall kt die .p no wonderlah smalam aku ttibe je bukak page Sys Sha nih , aku pun tak tau .npe pulak .aku actually nak wall2wall gan sys aku ni p lastly ayah pun bising ,ayah suruh aku tutup lappy maybe firasat aku kot .aku pun terus offline then aku tak sempat lah nak wall dgn Sys Sha :/ then aku pun merajuk dengan ayah aku tuhh .then lpastu mula lah perasaan gelisah aku melanda *ini betul-betul aku tak maen2 k , siyes neyh-.- then ,aku text lah dengan 'boy' aku untuk buang rasa-rasa gelisah tuhh .pa bleh buat kan ,dh perasaan gelisah tuhh dh ketara :/ huhuhuhuhu :'( i cant stop crying now dear , i keep thinking of you now .baruk beberapa hari or weeks aku berkawan dengan Sys Sha nihh tetapi oleh disebabkan Allah sayangkan dia then dia terpaksa pergi meninggalkan aku dan tak kan pernah kembali lagi serta mengahadp yang maha Esa .aku tak sempat nak tell something dekat allahyarhan sha nihh .aku hanya mampu bersabar dan menerima kenyataannya dengan redha .u all know ? now ,aku rasa aku kang ni macam dalam mimpi jerr ,sungguh ku tak dapat menenrima kenyataan ny :( she's too young ,plus allahyarham nihh sma umur dengan aku jgak .die ni peramah ,friendly ,cute ,baek and macam macam lagi yg buat aku senang berkawan dgn allahyarham Sha nihh .honestly ,aku sayang sangat sangat dengan sha nihh even kami langsung takde hubungan fam p aku dah anggap dia mcm kakak kandung ku sendiri dah .aku still ingat mula-mula aku kenal denga Sys Sha nihh ,firstly die ada post something dekat wall aku .then aku bacalah (*later tengok k) then ,smpena bulan Dis ,kan hari menguras seduni .aku pun 'menguras' die punya wall .awwwww! makin menangis ku terkenang denga moments2 nihh :'( banyak jgak aku like die punya status ,agak maybe 100+ kott .banyak kan ? aku korek2 die punya older post ,aku like like :/ then aku tagged lah die dkt one post *later korang tengok then wall punya wall kami pun smaking rapat .huhuhuhuh :( air mata ku semakin mengugor :''( aku tak kan pernah lupa dengan Sys Sha ,samapai akhir hayatku ,aku akan mengingati ny didalam memory card otak aku ,akan ku coret namamu didalam otak aku sampai ku akan mengingati mu selalu .npelah orang ku sayang nihh ,die pergi tinggalkan aku ? knpe ? biar aku saja yg menggatikan tempat ny :/ huhuhuhu :'(( okeyh , aku stop dekat cni jerr .aku sudah tak mampu lagi nak luahkan dekat sni aku kangni hanya mampun menagis nangis dan menangis :'( satu jerr cra aku nak lepaskan rindu aku dekat Sys Sha ,dengan melihat pics die ,maybe aku akan tenang . okeyh , bye to all my readers :'(

































aku hanya mampu melihat pics nya dan menangis mengenangkannya :/ okeyhh ,aku stop kt cni jerr .japp ada satu lagi :




masa ni lah first aku kenal denga Sys Sha . awwwwwww ! mkin hiba rasa hatiku mengenangnya :/ okeyh2 ,kita hanya perlu bertawakal ,mendoakannya dan besabar .

p/s :
Al-Fatihah
semoga roh allahyarham dicucuri rahmat and moga2 Sha ditempatkan di tempat orang yang beriman .
AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN~

thanks to all my readers , friends , follower sebab korang sudi baca blog aku nihh
and jgn lupa jadi followers aku k

Assalamuailakum Warahmatullah Hiwabarakatuh ~
image



image

image



image




image


image


image


image







Follower's Fyzah Si Chomot