Thursday, December 16, 2010

budak gila-.-'


hello ! heyy ! hye ! oke ,korang dh tengok kan tajuk aku hari nihh ? 'budak gila ?' *manjak lok hahah xD . pada pagi yang sungguh gelap nihh , mcm je yang berlaku . huishhhhhh ! okey , kte mulakan crita skrang . lepas balik dari hang out , mcm biase aku akan on9 . takde keje laen , dok rumah amat membosankan , bosan nak mampus jeee ;( then aku layan lah notofivations yg penuh tuhh :( on9 punya on9 , then aku on lah chatbox aku , lpas tuhh ada seorang lelaki , die chat dgan aku . first die ckp ' ;) ' then aku reply lah , aku cakap ' yes ?' korang nak tau , lepas tuhh , die ckp apa ? adoyaiiiiiiii ! ni lah buat ku smakingg HOTTTTTTT nih ! takde ribut , takde petir , ttbe je die ckp dkt aku ' i love you ' euwwwwwww ! sungguh menjijikkan ! ==' then sempat jugak die begging2 kat aku tp aku tak mau lah nk layan-layan budak spesies 'gila' mcm die tuhh . just wasting my time . takde pedah jgak bh :/ then aku pun 'ngrepak' dkat wall aku , then die ttbe je stop nk kcau2 aku . hahah ! maybe die terase kot dgan apa yg aku 'ngrepak' dkat wall aku tadi . Sys Yaya pun comment dekat status aku tuhh , die mule2 ckp yg die nk tau spa budak tuuhh , then aku letaklah nme budak tuhh then aku pun terkejut pulak yg 'budak gila' tuu , dh tuker nme die . hahaha . 'cerik asa ko !' itulah , npe suroh die mengenjet sangat nk kacau prempuan . oke2 , stop talking bout the stupid silly boy nanti mking banyak pule org yg terase . okey2 , aku stop kt cni jerr .bye ! love u alls ! bye , tc !

Follower's Fyzah Si Chomot