Friday, December 31, 2010

Hello 2011 :D Bye 2010



Hello peeps :) aku penat lah teramatlah sangat2 ,aku dh tak larat nk jalan2 lagi dh nihhh .perghhhh-.-' better aku rehat secukupnya k .hmmmm ,btw ,tajuk aku hari nihh ialah 'Hello 2011 :D Bye 2010' huhuhu ;( hari nihh dh 31/12/2010 ,tomorrow is new year ! okok ,aku harap next year aku akn dpt mengubah sikap ku nihh .dari buruk ke baek :) aku pun ada azam baru nezt year ^^ aku nk belajar rajin2 and taknak lagi maen2 dh .tak lame lagi turn aku plak nk PMR kn ? so ,better aku prepare awal2 .nanti menyesal ! tak gune jgak kan ,baru nk menyesal .hehe ,aku dh nk mulakan hidup aku yg baru ,forget bout the pass ;( aku dh taknak sad sad lagi dh nihh and aku nk lepaskan 'die' ,biar jerr die bahagia bersama prg yg tersyang .aku jugak akn doakan kebahagiaan 'die' hmmmm ;( aku nk BERUBAHHH ! bnyak memori yg aku kumpulkan dalam tahun nihh -----> 2010 .ada yg manis mahupun yg pahit .heeee ,aku ada azam baru next year ,aku nk berubahhhhhh ! hahah xD okok ,aku STOP dkat cni jerrr k ,aku dh taknak cite panjang lebar lagi dh nihh ,aku CAPEKK ! hahah ^^ BYE ,to all my friends .love u guys ^__________________^ tc and paipai ! DADADIDIDUDUD >< class="Apple-style-span" size="5">Happy New Year !

Follower's Fyzah Si Chomot