Thursday, December 16, 2010

pujaan hati ^^




heyy guys ! dh breakfast ? aku ? aku baru je tadi *tak tanye ponnn hahahaxD aku heran lah ,aku smaking rajin nk update blog nihh . heheh ,ntah lah .perubahan kott -.-' dulu aku malas nak update blog gpun crite blog ku tuhh membosankan dan tkde yg menarik ponnn . hahaha xD plus aku idea dlm kple otak aku nihh kurenggg lah sangattttt . hahahah .okeyh , STOP! tengok lah tajuk aku hari nihh , 'Pujaan Hati' awwwwws! tengok dekat atas tuhh ,nmpak tak amoii yg kiut tuhh ,law korang tak nmpak maybe rabun kot . okeyhh2 .die lah 'pujaan hati' aku .npe ? jeles ? sorryyy k ,who caressssssss ? mind on our own business! kiut kan die ? absoulutely , YES! teramatlahhhhhhhhhh kiutttttttt sangattttttttttttt sangatttttttttttttttttttt . npe plak aku rasa sedihh nihhh :( aku teringatkan arwah Sha , takpelah aku bersabar jerr :( aku harap die tergolong berasama-sma dengan orang yang beriman . AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN~ okeyh ,tak nak sad sad lagi dah nihh Sys Aeyda dh pesan dkat aku , jgn menangis biar roh Sys Sha tenang dan Arwah Sha tak suke kwn die nangis . aku just hanya mampu tabahkan hati jee . aku akan try jadi happy (: fyzah , try to smile ! huhuhuhu :/ back to our topic , oppsss ! soryy , terlupe aku nk intro korang dengan Amoii Sarah ni ^^ soryyy erk ? lupe , usia semaking , meningkat -.-' nme penuh die - Azreen Maisarah . die lahir dekat - Miri ,S'wak then tarikh lahir die pulak - 27/Dis/1997 . die sme umur dengan aku jgak tpi die 'lil' . hehehe , cos aku lahir bulan Nov . first2 aku pkir die nihh 13+ , wahhhh ~ nak tau tak sjak bile percintaan kami mule berbunga ? *aisehhh , ngegh lok hahaha xD . smalam aku boring then aku edit lah pics lpastu aku combine .then ,ttbe jer kakak angkat aku ckp law aku upload pic baru jgn lupe tagg untuk die ,then aku tagged lah untuk kakak aku tuhh ,lpas tuh aku 'berlalak' aku tagg dkat org . hahahah ! smpai now tak dapat nak tagg lagi dh :( then aku tagged lah dkat Amoii yg kiut nihh , after that die commen pic aku . korg tau apa die ckp ? 'love u too fyzahhh ♥ ' awwwwww ! jantung aku dari tadi dh tak henti2 beating ,yeahhhhhh .lepas tuhh aku pun comment balik ' ya rabbiiiiii eyh . love u more sarahhhhhhhhhhhhhhhhh <3>after that 'haha ,ya lah polah mek kin sayang an ktk tuk .kmk lebih gik ,'tamek tayang titak tuat2 th ;) hahaha xD' then die ckap ' ayaaaa . aik mok alah tukk . TAMEK TAYANG TITAK AGIK OI! -.-' awwww ! hati ku semakin caerr . then comment punye comment aku pun inbox dkt die nk ask something . heheheh , lme2 . ktourg msing2 ada probs sendiri ,aku luahkan prasaan aku dkt die nihh cos aku trust die . korang tau tak die baekkkkkk sgtttttt ^^ aku harap kiteorang akan long lasting and i'll hope too , yg aku akan berkawan dngan die nihh smpai akhir hayat aku :') AMIN~ okeyh before that aku ada last 4 special words untuk Amoii Saraha ku nihh , i just wanna say 'I LOVE YOU BEBEH' okeyhh , aku nk off kjapp arr . bye , tc ! japp2 , ade lagi nihh , aku nk tell something kt korang nihh , DONT DISTURB AMOII AKU NIHH K , LAU KORANG BRANI , I'LL KICK YOUR ASS OR BOOPS SO YOU BETTER WATCH OUT ! IG U DARE AGAIN , *DOUBLE SPECIAL TRIPLE MIDDLE FINGER FOR THE FUCKER BULLSHIT B I T CH ! RAWRRR ~ oke , FULLSTOP! bye , all ! love u guys . take care of yourself keyh ? byeeeeeee ^____________________^

Follower's Fyzah Si Chomot