Sunday, December 19, 2010

sak hati jak !

image


heyy , selamat malammmmm ! dh makan ? dah mandik ? awww ! :'( law aku dgar words yarr ,aku teringat dgan ex-boy aku ;( die slalu tanyak gn aku pya lok bh ,sbb yarr smpei knek aku sik kan stop m'cintai ny .hmmm ,actually aku still tak'dpt nk melupakan die nihh ,cos die caring sangattttt sangattttt .oke2 ,stop thinking bout him nymore ! aku dgn die dh n o t h i n g :'( gpun die dh ade 'new'girl .oke2 ,aku dh taknk sad sad lagi dh nihh ,aku mesti 'happy' :DD . hmmmm ;/ sokayyyy2 .i'll keep trying .ok ,tajuk aku pda malam ni 'sak hati jak !' haha xD ae ? pelik kan ? npe ttbe je *keanehan melanda *backk ! then tengok lh korang pics atas tuhh ,aku tengok mcm dh nak gelak ,hahah xD oke ,topik aku hari nihh pelik kan ? actually ,mcm nihh cte ny .aku tak on9 pagi tdi cos aku tkde mse .aku bs sangat2 plus ayah tak suruh aku on9 dulu plus nek as aku nk dtg ke rumah aku .aku tengok lh tv dgan aqmal ,kteorg tengok crte Clever .hahah ,bijakkk ? memang bijakkkkkkkkkkk ~! aku still ingat words tuhh .then lepas tengok cte tuhh ,ninek as pun dtg dgn family die .then mama and ayah bz borak2 dgn dieorg ,biase lh kalu kaum pompuan dh bertemu ,memang rancakk ! hahah ,even laki pon mcm tu jgak act ayah pun sme .lastly ,dieorg STOP gak berborak ,aku nihh dok diam je dpn tv .so boredddd giled babed *new words ? maybe .aha .then mama pun hidangkan makanan ,bnyk jgak lauk pauk diatas meja .aku pun ape lagi aku terus jenguk dapur then dh tak sbar plak nk mkn .aha .fyzah ,sabar fyzah ,sabar ~ then ,makang punye makang aku pun tengok tv kjap .aku sangat bosan bosan bosan bosan bosan bosan teramatlahhhh sangattttt sangatttt B O S A N ! u get it ? hahah .then lepas tuhh ,dieorang pun balik .salam-bersalaman ,pelok-berepelukan >< *btw .no negative thinking pliz ! hahah .sekpa bh ,dont careeeeee ! petang tdi aku on9 terussss ,and check notifications aku yg penuh tuhh *malass lah plak -.-' aku pun kejut tengok 'MIRza Firefox commented on your link .aku
pun terkejutt ,pa hal lah pulak budak nihh .ouh ,paduhal ada lah smlam aku share lah one video dari youtube ,actually vid tuhh lagu ,nma tajuk lagu tuhh 'Goodbye My Friends' so aku ngkah lah rh cya .then ,si Mirza comment lah video tuhh . hahah ! ae ? yg heran nyerr ,nper plak aku gelak2 ,nak tau ? comment mirza tuhh la buat aku gelak kang nihh xDD
mirza : ko pgi cnie zah.. ?
aku : aku gi KCH 23 tuk bh. knak ? mok ku order
something ka ? hahah xD
mirza : ermm .embak la ole2 juak. nak best2 bh
aku : hahah xD mok oranggg ? ko mokk ? lak
ku tlg ko meli asal ko merik duit jk
mirza : c*** ko . nie mdh kwn .aku tuk meli baju skolah ko,
tudong ko ,seluar dalam ko ,baju dalam ko apa gik owh ? xD
aku : puki*** ko ! hahahha ,yka ? sekda lu jk !
oii ,ko lupak ka ? aku yg merik kwu pampers time kwu t'berak lam suar ,
gk ingt sik ? time first2 solah . hahahaha xD *perey fuck'off
mirza : ahahaha ingat ku....kan pampers ya dh ku berik ko blit
...x slah aku laa.......tyme rehat yar kan ko x sempat berak
...taik ko dh dlm seloa dlm daa...pasyar mok terugok taik ko nak.....
alu lah ko eret burit ko kat dinding kelas 1 plato...???kantoi...!!!...
...wuhahahahahahahah!!!
aku : ala , maci*** ! eyh2 ,sejak bila ko merik balit gn aku pampers yrrr ?
sik patut sik patut ! -.-' baet taek ku kerin nindak tergugok2 ,
ae2 ? bukan ka kwu yg t'berak an t'kemeh kah ?
aku juak yg nyedia 'tampoi' k kwu ri ya kotan sik thn ilak mok b'kmeh
,kasya alu t'kemah lm soar ko nk ? bab ,time dh sekpat thn ilak bh
. hahaah xD alu lh Cikgu surh ku meli 'modes k kwu . hahahah xD *perey
mirza : ahahahaaa....!!!!pizah x kan lah ko x ingat
nak aku berik ko pampers ya blit an ko.......
kan pas ko engkah pampers lam beg ko alu x basoh tangan nak
.apa ku nangga makanan ko ada org dudok kat sia(lalat)ahahahaaa......
nak ko pdh aku t'kemeh lam sloa ya bkan aek kemeh yar..
.yar kan aek darah ko nak kat modes yar bah....
nak ko suroh aku tapok yar ewh ingat ko.......
kan haid ko byk ilak....modes x cukup mok menahan aek yar....ahahahaaaa...
.pake jak lah baldi cleaner kat jamban sia........
aku : haha ,n**** ! aku nang sik ingatttt bh oi ! ae2 ? ko tukkk !
nang 'pakar'memutar'belitkn cta ! *proud of u -.-''
astagarrrr ,sjak bila gik ? lupak ku oii !
ko ya lupak yg aku k'nek kan 'broken hearted virgin' and aku alu ilang ingatan
,bab t'dgarr yg ko pndei makei modes' bh
. ae2 eyh ?! aku kan 'po'sa ri yrrr ,so impossible lah aku mok mkngg time yarr
.aek darah ? ouhh ,padu . baruk ku phm
,tdah tgga ko mirza ,gk kecik dh pndei datang'koto .
ciannnn *am sorryy of u ;( buka aek darah aku yrrr ,
ya aek darah kwu bh ! baldi cleaner yrr sik sukuppp oi ,
k nhn aek darah kwu gik lak ,sekpa2 lak ku rondeng gn ah'Sim ,
suroh ny nyedia tong aek k nahan aek darah ko ,taek ,aek kmeh ' whutsoever la .
sekpa2 ,aku sedia membantu kwu bh kwngg .hahaha xD *perey
mirza : ahahaha...thx pizah....XD
bca ko message nun...lwak giler......huhuhuhuhu.....

lucu ? jenaka ? lawak ? funny ? -.-' aku rse cam nothing' jerr p ble aku bca ,aku mcm hampir nak pecah perut gelak-gelak XD btw , tengs mirza oii ,ko polah aku tetak ! hahah ,knek aku jarang tetak bh ' aku heranlah aku now dh tidak se'ceria mcm dahulu ,dulu aku lah seorang budak perempuan yg suke sangat2 gelak smpai bnde yg tak lucu pun aku gelak ! haha ,well kanak2 riang but now aku 'broken hearted virgin' yeahhh ! oke2 ,aku stop dkat cni jerr k .bye to all my readers a.k.a. my friends ! love u guys ! tc ! hope enjoy dgan topik aku hari nihh . bye ((:

image



image

image




oke ,now korang boleh tengok kan aku boleh senyum ,gelak-gelak . alhamdulilllah~ berkat usaha aku jgak .tetapi hati aku still luka ,aku tak dpt nk buat mcm mne lgi dah ;( ku rse lah hati aku nihh just dpt diubati oleh org yg telah sakiti hati ku jerr sbb aku dh try .tak jgak dpt ,takpe lah aku redha jerr dgan apa yg menimpa aku kang nihh .aku still berpegang dgan words Sys nana ceng dgn aku dulu , 'BERSABAR :D' oke ,aku akan basabar jerrr .even aku rase kang ni aku mcm dh nothing skrang or mcm dh terasing dgn org laen .plus aku feel alone teramatlahhhhhhh sangattttt sangattttt .aku miss die lah ,aku still syg die ;( aku takdpt lgi nk bermanje dgn die lagi ;/ perkara yg dh lepas biar jer lepass ,jgn ditangkap lagi .*aku suke words tuhh cos die pernah ckp mcm tu dkt aku time ktorg mule2 knal dulu :') oke FULLSTOP :'(




image

image


I CAN LAUGH ,SMILE BUT INSIDE MY HEART :(
I STILL DYING AND BROKEN :'(

Follower's Fyzah Si Chomot