Tuesday, December 14, 2010

still moody :(


hello to all blogger!oke ,tengoklah korang tajuk aku atas tuhh .mmang aku still moody and so boring then aku pun nak luah something dekat blog aku nihh .memang aku langsung takde 'mood' lepas mendengar pasal tuhh .ni lah buat ku smaking nk menangis nihh :''( ok ,back to our main topic .MOODY -----> perkara yg biase berlaku for umur rmaja mcm ku kang nihh .kang ni aku still sad ,mcm tak cye jerr yg Sha dah takde lagi :/ aku still miss dkt die ,aku nk uras status die lagi ,aku nk like die punya pics lagi :'( okeyh ,lepas habis aku update blog aku about Sha smalam ,mama and ayah aku baru balik dari kerja ,aku still on9 .lpastuhh mama buat minum petang ,sperti biasa ayah tengok tv ,aqmal pulak maen luar ,aku sorg dalam bilik nihh tgh bersedih .mama and ayah ajak aku berjalan dengan dieorang 'fyzah ,mok jalan sik ? mbik abg lok rh kede mummy kasya kta jln' ------->actually aku memang panggil aunty aku 'mummy' ,sejak kecil lagi .heeeeexD .then aku pun mula blurr ,aku memamg langsung takde responds, then aku pun hanya mampu menganggukkan palak aku-.- sebelom tu ,mama suruh aku minum petang so aku pun off .aku pun try nak stop menangis takut nanti kantoi .then aku pergi ke bawah jenguk dapur .lepas makang petang aku and fam aku jalan .first ,kiteorang pegi dekat kedai mummy .aku tak masuk just mama jerr yg msok kedai then aku pun terkejut tengok kak mila ,mini and kak nana . heeeee . MISS THEM FUCKIN DAMN MUCH MORE YAWW ! then kiteorang lepak2 kejap dekat belakang kedai ,cakap2 ketawe2 .but ,aku still rasa 'bad mood' :( aku try nak sembunyi feeling aku actually ,aku try mok laughing , smiling p aku rasa inside im dying ,too hurt ;( then ,kteorg pulang lah dr kedai mummy .lepas tuhh kteorang pgi jalan2 ,raon2 .so bored dah lak aku sepanjang aku didalam kereta ,kepala otak ku cuma terbayang dgn muka arwah Sha jerr .MISSHERALOT! :'( aku nonstop thinking bout her .lepas tuhh ,kteorg mula2 nk pgi dkat dataran tpi dsebabkan aku terlalu moody-moody sangat nihh ,aku ckp dengan mama ,yg aku tak mau lah .lastly ,kiteorg pergi dekat Sing Kwong .beli barang2 dapur .mula2 abang aku ajak naik atas so aku ikut sama lah dengan abang aku ,kte jalan2 .lpas tu mama call suroh turun bawah 'Fyzah g dbah gek ,ayah suroh' then 'okeyh , ma' lepas yarr aku terkejut teramatlah banyakkk sangattt .u know what ? aku terjumpa dengan pujaan hati akuAmy .or nama pemes ndie AmyisaliveII .awww ! malu-malu jerr aku time tu tgok dkat die ,aku tengok muke die semakin kiut ,santek lagi tue .aku mula tergode dgn senyuman manis die tu . hahahhaxD mula dh ku nihh . time tu mama lagi berborak-borak dgn mama Amy ,aku hanya mampu tersenyum melihat Sys Amy .Sinta ,IMISSYOUHUNNY ;'( then lepas tuhh ,kteorang pulang .ayah ajak kteorg pergi makang dkt bandong ,actually aku tak de mood nk mkang-mkang kat luar nihh pa bleh buat kan ,aku ikut jer lah -.- mama aku tanya yg aku nk makan apa 'Fyzah ,mok mkn apa?' then aku cakaplah yg aku tak mau cos takde slera pulak nk mkang2 time2 sedih nihh :( then ayah suroh aku mkang jerr .terpaksalah jgak aku makang ,kalu aku skit perut nanti spa yg susah ? aku jugak kan yg susah kan ? betol tak? absoulutely , YES! heeee .then aku cakap gan mama sperti biasa aku akan order 'soya bean' .then mama ckp ,'sekda air laen ka mok dminum ,ya ya gik ya ya gik .haizzzzz' then ,'mama ,well ,fav bah(:' even korang tengok aku bleh bergurau-gurau tetapi hati ku still sedih :(( aku cuba nak coverline kesedihan aku tukk :/ aku still ingat kata2 Sys Nana ,kami berdua berpegang dengan one word ''Bersabar :D'' Sys Nana Cengeg I MISS YOU A LOT ! ;'( lepas makang-makang kteorg balik ke rumah .then ,aku mandi ,lepas tuhh aku try tenangkan diriku and tidur .okeyh , aku stop dekat cni jerr k .am moody now :( bye , to all my readers .Do Follow My Blog ^^
actually aku still tak percaya yg arwah Sha pergi meninggalkan aku
btw ,Sha ,Fyzah SAYANG Sama Kamu Ketat2
bye ! tc !

Follower's Fyzah Si Chomot