Monday, March 14, 2011

sejokk ini malam

assalamualaikum :) apa khabar takurg tekk? lmk sik dengar cer and lamak aku sik ngupdate blogg aku tukk. tedahhh~ hahah! bah kinek aku jarang online bahh :( sebab aku ada probs dengan fams aku. hmmm, its too complicated juak bah mok pdh apa probs aku gan fams aku yha ,sorry keyh ? :) thats why lah aku sekpat mok selalu online mcm dolok and phone aku pun dirampass oleh pihak yg berkuasa. hahah xD but lastly, ayah and mama give me back my phone :) Alhamdulillah. hmmm tapi sim'kad aku yha! huhuh :'( dah mati dahh, ayah mama pdh tgugok lam tong sampah,huishhhh-.-' imposible bahh benda ya gugok lam tong sampah. huhuhu :/ sekpa jak lah yg penting i bet back my phone, awssssss! ^.^ and aku boleh beli sim'kad baru gikk bahh. aku sikmok meli Maxis p aku mok meli Cel. bestttt gikkk, senang kuw nge'text nya lak! awwwwws! hahaha xD  yerrrrrrr, datang sowt aku malam tukk oi! hahaha! sekda topik aku malam tukk. BLANK utak aku bahh, empty pya jakk. hahah! btw, tdik nang lebat mena hujan. huishhhhhh =.=' sejokk gik yha, kaki gan tangan aku dh mencapai 1.0 degree celcius dahh. hahaha! tdik mama ada nerimak messages bah daknya pdh mun dpt isok or kelak xboh bmaen rah luar lok mun time hujan. sbab hujan acid bahh. huishhhhh, takut aku oi. alu xmok kuar dri blit kuw lakk. hahah! paloi! =.=' bah, jam dah aher yha, aku mok OUT lok k? :) BYE! take care! love u guys, tatatititut ^.^

Follower's Fyzah Si Chomot