Thursday, March 24, 2011

SINGLE again and again


aku single gikk. huishhhhhh :( xtauk lah apa yg aku rasa kinekk. kenak nasib aku pitukk gilakk? WHY?! aku dah rasa jerak mok bergereak taukkk sikk?! sakit hati aku dipolah kedak tukk. kenak mr.e yha sanggup maenkan prasaan aku? apa dosa aku gan nya? mun aku ada nyakit hati nya pun, ibohlah smpei mok maenkan prasaan aku. aku hari yha kejut stengah mati maca blog nya. spa sik sakit hati nawk? bukan pun nya mdh yg ny dh ada gerek baru, aku tuk xtauk papa. mati2 aku ingat aku still couple dgn nya, online punya online hari yha. kejut maca blog nya, dh ditaken dahh. nya ingat aku tuk apa kah? nang hancor hati aku dipolah kedak tukk! nang HANCORRR bederei tauk sik? kenak nya kempang polah aku pitukk? mun dah ada gerek baru pun, pdh terus terang or mintak break terus. tuk sikk, aku rasa macam patong jakk, prasaan aku abis dipermaenkann :( coba kwu rasa apa yg aku rasa gakk. nang sakit hati tauk sikkk. kenaklah urg laki suka gilak maen prasaan aku. sak aku mena2 mok dgn nya p nya x siyess! huhuhu T.T aku sik pernah polah nya pya ilakk, smpei ada gerek baru x berpadah'padahh. nang sakitttttt hati aku! rasa mok mati jakk! ingat aku tuk patong kah k dimaen2. huishhhhhhhhhhhh T.T aku rela mati dari dimaenkan prasaan kedak tukk. bah, im out of mood now. before that, aku akan doakan mr.e bahagia dgn gerek barunya. maksehhh gilak2 sebab ktk polah kmk ptukk. i'll aperciate you. goodbye :'( mupokk lokk! FULLSTOP! 

Follower's Fyzah Si Chomot