Thursday, April 28, 2011

a day with my family

 assalamualaikum! lamak aku sik update blog eh tapi sekpa now aku update k? 'a day with my family' tajuk diberi. Mama tek ngajak mekorang makan bh rh kfc sibu jaya cya. Aku on jak tek, suma urg mok. Berkemas punya berkemas tek, tupp tangga sikit lalu jk orang mkn kfc rh cya. Adeh~ knak lh? hmm, aku pun siktauk juak eh, malas mok ngago bh. k, aku kerungan idea mok tulis apa so aku kas upload pic diambik ku tdik. Aku order apa tek ouh? hmm, aku order ntah eh. babo dh kuw eh.


paloi muka aku cya eh -.-'


tuk lah di'order kuw tek, nyaman lah juakk.


as usual, minum aek pepsi lahh.


nyamani sik? coba lokk!


this is my beloved mama & ayah
*sorry pic tuk tbalit* 


My abang *soryy pic tbalit gik* 


tuklah kerja aku lekak abis makan.
*muka aku pelek rh cya eh --'*

OKBYE! LOVE YOU! FULLSTOP!










Follower's Fyzah Si Chomot