Thursday, January 13, 2011

pening palak



hmmm .hell to the o peeps ;) aku rindu gan kitakurg ouh ! haha xD *pa jawk ka* okok ,back to our main topic .topik aku hari tukk is 'pening palak' siyes-.-' kuw madah mna tuk ,palak aku nang pening now .ntah lah ,knak . hmmm ,maybe sbab aku men hujan kali .haha! lam kelas yesterday aku nang sekda mood mok blajar n molah hmwrk .huishhh=.=` palak aku pening bh ;( ne gaya mok poah ouh .maybe aku need rest ckit kli ,gpun aku salu tdo aher jwk bh .hope aku sembuh cepat2 .amin~ pray untuk aku jwk aa .hehe! ;D grrrr ,dahla hmwrk banyak! huhuhu :( awal first sch dh banyak hmwrk ni sik palak kin pening .dah lah aku letih tukkk .huhuh ;'( k ,ya jak kuw mok padah .need to iron baju sch kuw lok .k ,tc peeps ;) tatatittut ^^ 

                                           G O O D B Y E :)

Follower's Fyzah Si Chomot