Sunday, January 2, 2011

Capekk -.-'



hell-ouh peeps :D korang sihat ? aku ? sihat jeee .hahah ! okey ,topik aku hari nihh ialah 'Capekk -.-'' hmmm ,npew ?heran ke ? heeee ,actually .capekk yg aku mean dalam topik aku ,snanya words tuhh dlm bhsa INDON .ngeee><> is letih ,penat ,lelah ,tired or whutsoever laa-.-' ada paham ?law paham ,GOOD! aku tabik ngkau ! *aisehhhh men* btw ,soe topik aku hari nihh bout the pass k ,not today (1/1/2011) but bout yesterday (31-12-2010) gpun ,aku takde idea nk letak topik aku hari nihh ,pkieyk punyerr pkieyk aku pun taruh jeee 'Capekk-.-'' baruk stail bh ;) okeyyy ,back to our main topic .aku smalam memang 'Capekk Giled Babed' perghhhh xD mula2 aku bangun dari tidur gpun smadi mama yg gerakkan aku .mama -'Fyzah ,Fyzah ,bangun gekk! dh aher dh jam yrrr' aku -'hoooooooooo*menguap* aokkkk ,kak kit kmk bangun ma .*actually time tuhh aku tgh b'mimpi tau tpi FULLSTOP sbb mama gerak aku ,ngeeeee .after that ,aku continue tdo .hahah! then ,mama pun ketok pintu blek aku blit ,fuyohhhh ,b'gegar katil aku tau x *joking* then ,pa bleh buat ?mama dh naik hanginn ,bangun jerrr lahh mayb esok cont dreaming lagi ^^ .plus kpale aku penin ,ngantok lagik yrrr .huishhhhh +__+' sekpa2 ,aku still ingat pesanan sys nana ceng aku ,pa2 pun ,aku need to 'BERSABAR :D' jakk .hmmmm ,okeyy .lpastuhhh ,aku pun pegi bilik aer nak mandi bh .lpas mandi ,aku tengokk tb dgn adik aku .mama pun panggil aku ,then aku turun ke bwah ,bekpes punye bekpes .aku gurin2 dkat sofa smbil tengok cite katon .hahah ! mama pun suruh aku kemaskan bilik aku yg bersepah tuhh .hehe ,honestly ,aku ckp .aku nihh memang PEMALAS! haha! penyakit M yg belom ada penwar lagi .mule2 aku memang 'engka' .hahah ! *KANTOI!* aku still dkat bawah tengok tb ,lastly aku terkejuttttttttttttt .haha! npew ?mama ,Mama teriak - Fyzahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !ae2 ,klak ko tgga tb yrrr polah lok apa yg mama suroh tdik !dh kemas x blit kwu yrrr ? dr tdik dh mama nunggah kwu ,sek jwk nyaut2 . . . . and bla bla .bah ,malas aku nk tulis manyak2 ,gpun tak cukup punyerrrr .hahah! she's bla bla bla bla and aku still rh dbah tgga tb .even ,mama aku dkt atas blik but sora nya jelas kedengaran dkt bawah .heeeee then ,mama teriakkkk lagi .haha! yg part nihh lagi lah kuattt memang POWER lahhh ,perghhhhhhh! mama - NURHAFYZAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! aku pun cepat2 naek atas ! hahah xD korang tau tak ,lintang pukang aku lari time tuhh .lawakkkkk xD lastly ,aku kemas jgak bilik aku tuhh .huhuhu ;( letihhhh tau x ?! LETIH ! L-E-T-I-H ! kemas punye kemas ,aku pun rehat kjap .LETIH GILED BABED ! aku pun on9 kejapp ,then on9 .and aku ato kejap Blog aku nihh ,makin hari mkin CACAT! hahah xD 'knak ktk berolah ilak b?' :3 backkkkk ,ayah pun ajak aku jalan sbb nk beli kasut baru skolah and stationery baru .ngeeee ^^ actually ,aku still belum beli kasut skolah baru and stationery .hmmm ,ksian kn aku nihh ;( huhuhu :'( *yerrrrrrr* baju skolah dh siap d'buat then cume still left kasut skolah lgi :/ wakakka ! okeyy ,aku pun terus mandi and bersiap .yeahhhhhhh \m/ ayah pun plan beli dkat Sing Kwong Baru .heeeee ,btw ,aku memang gelar Sing Kwong dkat Salem mcm tuhh bh .pelek kan ,gelaran tuhhh .Sing Kwong Lamak ? hahah! ayah memang suke beli barang dkat ctu ,harga pun berpatutan plus banyak pilihan tau tak ,aisehhhh *promote* chehhhhhh! = =` first ,kteorg pegi dkat Bata ,aku cari lah kasut aku sendiri .lpas jumpe ,then beli lahh .tunggu ape lagiii .aku just beli 2pasang kasut jerrr ;( huhuh ,sekpa2 .gpun ayah say yg die nk save bajet bh .yerrrrrrrr ^^ pilihan tepat aku North Star ! hahah xD then jalan punye jalan ,perut aku pun smpat buat 'konsert' huhuhu :/ act ,aku lapar ! hahah! perut aku time tuhh ,tak renti2 nk nyanyi jeee .huish! mama and ayah pun bwe aku makang dkat 'pizza hut' .akhirnyerrrrr ,stop jgak perut aku buat konsert .hahah! then ,lpas perut kenyang makang ,kteorang pegi dkat Farley .hehe ,gpun Farley tak jaoh jgak dr Sing Kwong Lamak bh ^^ then ,jalan punye jalan .aku pun LETIH ! huhuh :/ spe tak letih kan ? law tak letih ,memang bukan manusia lahh .hmmm ,then aku smpat jgak beli baju ,baju biase jerrr .ngeeeee >< 'Tengkiuk Mama :DD mama baettttttt ilak2' .smadi jee mama beli ,gpun aku yg bodek mama .hahah! bruk puas hati aku ,yerrrrr .aku memang ,law aku pgi jalan wajib beli something !heee ,law aku pulang dengan tangan kosong ,hmmm ,hampa lah hati aku nihh .hehe ,then kiteorang pun pulang .lpas pulang aku pun plan nk pegi Bandong .ngeeeee ><> BERSABAR :D chehhhhhhhhhhh! okeyyy ,first2 kteorg cari tempat parking .btw ,law mama nk parking ,mama just park dkat 'rumah maksak' jeeeeer ,takyah lah lgi2 nk susah2 cri tempat parking ,Kan Kan Kan ? yeahhhhh ^^ plus ,mama pun park dkat sne time mama kerja .okeyy set ,BACKkkk ! kteorg pun jalan2 .aku takde mood snanya ,aku takut aku terjumpe dye ,nanti mcm mne ?huhuhuhu ;( law boleh aku taknak lahh sbab law aku tangok dye hati aku smaking sakit .tau tak ? S-A-K-I-T :'( hurtttttttttttt ,u get it ?! :/ aku pun doa2 ,takan jumpe dye .hmmm ,then aku pusin2 dkat dtaran tuhhh before tunggu pkol 12 .motif abang aku nk pgi snanya ,die nk tengokk mercun jeee and ambek gambaaaaa! hahah! lpastuuhhhh ,aku KEJUT ! npew ewk ?hmmmm :/ muka aku terus pucat smacam jerrrrrr .tak tau lah ,npew plak .ttbe jerrrr ;( aku nebes tak takk ,but why ?why ? why ?aku peleklah ! aku Keliru tak tak ? husihhh !aku jumpe dye lahhh ,awwwww! law tak silap aku lahh .plus aku knal sgat rupe dye bh ,sepa tak knal kan ? aisehhhhhhh XD aku pun try nk lari ,fuhhhh-.-' akhirnyerrrrrr .huhuhuhu :( but ,npew aku sad lpas tuhh .act ,aku MISS dye sgt2 .aku nk jumpe dye .aku MISS sgt2 dkat dye .huhuhuhuh T__________________T *CRYING* siyes ! huhuuhu :'( okeyyy ,aku dh nk STOP! dh ilang MOOD aku nihhh ,thats y aku mls nk cte bout dye lagi ,law aku cite plak .knfm hati aku sakit lagi :( aku dh taknak lagi ,aku dh FED-UP! aku dh L-E-T-I-H dgn everything !everything thats happen to me now ;(( huhuhu ,okeyy2 .back to our story ,then ,aku bunga api pun kedengaran . . . . . . lpastuhhh ,kteorg pun balekk .hmmm ,im soo TIRED ! :( i need to rest after this! after we smpai dkat rumah ,aku pun mandi kjapp .then ,otw nk msok tdo .okeyy ,time to sleep *zzZzzZzz* but ,time tuhh ,susah aku nk lelap kn mata aku but y ? y ? its too HARD u know ;( aku non-stop thinkin bout dye .hmmmm :/ aku terus nangis T__________T huhuhuhu ! aku fh tak sanggup nk hadapi smua nihh .aku dh fed-up ,terlebeh FEDUP! :( bile lagi nk STOP ?! aa ? bile ? :( pleaseeeeee ,aku dh taknak disakiti lagiiii :'( okeyy2 ,i still HEART u :'( sbab aku sayang kan kau lah ,aku biarkan ngakau mulekan hidup baru dgn girl baru ngkau ,perkare yg buat aku Happy ialah tengok ngkau bahagia :') walaupun aku sakit hati dgan ape yg kau buat dgn aku slame nihhh ,aku tak pernah marah dkat ngaku taku tak .aku sbar jerr :'( hmmm ,okok .guys ,aku nk STOP dkat cni jerrr .aku taknak cite panjang lebar lagi dhh .bye :'( FULLSTOP !

Follower's Fyzah Si Chomot