Monday, December 13, 2010

terharu :')


hello , u all . hahahah! sihat ? dah mandik ? dah makang ? okeoke , dh gik dh gik . lena ku tido smalam -.- firstly , aku dah dengar dh sora mama . 'fyzah , fyzah , bangun gik ! mama mok turun kerja' mata aku still close p teraok-aok jak . hahahah! pa gik abang ku , yahhh . ishhhhh , geram nye hakuuuu ! tterkejut orang dibuatnya . actually dah lebih 3 kali mama gerak aku p aku berdegil jwk . hahaha! thats y lah abg kejutkan aku . hahaha , p nya ya kasar ilak ngerak orang ! ishhhh-.-'
'BAHHH ! bangun gek oiii , dh pagi dh yarr' shit! tekejut org dibuatnya time yarr ==' . terkeju
t gila babi ku , babi gek sik gila ouh . hahahaxD . then mama pesan gan aku 'Eboh ko layap lak ,tolang kemas2 jwk rumah lak' actually mata aku still sleppy then aku hanya mapu menganggokkan palak aku --aok ! p DENGKI ku gan abang ku yarrr . hushhhhh ! aku sempat jwk nenga ny padah 'Bye Si ngegeh! jgn lupak sapu uras lak , lipat baju ,kemas meja . haaaaa:P' grrrrrrrr-.- geram aku gan abang ku yarr ! mintak puji na jwk . then mama ku pun padah 'Mirul , jgn kaco fyzah!' ahahha , nyamaiken ! sempat juak mekduak berperang sblom mama turun kerja .Ayah dh turun dah .After that cam biasa aku akan on9 ,bukak b
log ,bukak youtube and whutsoever .kasya aku pun terkejut tangga notifications aku penoh .haiyaaaaa-.- then sys finny tagged gambar untuk aku , awwwww! terharu ku tangga .ILYT sygg oi ktk urg mok tangga ka pics nok ditagged ny tek ? kjap k ^^ 2 igek pics ditagged nya k aku tek .ya ku kin sayang an ny kohh ! awwwww ! 'tamek tayang titak :*'




Thanks for the pics tayang finny ;)
p/s :
Dontchu All Disturb My Sister
Or Not I'll Kicking Your Boops
Until It Hurts !

bye ,to all my readers . hope u all enjoy my topic today :)
tc ^____________________________________^

Follower's Fyzah Si Chomot